Intre respingere si acceptare

Am un job nou,caut oamenii,mereu caut oamenii,acum pe website-uri,mai demult in carti(trebuie sa mai las laptopul deoparte) simt ca sunt rani pe care doar oamenii le pot provoca si intr-un final doar ei le pot vindeca.

Stateam astazi in camera de camin,vorbeau fetele despre relatii,deja anticipam bombele care aveau sa cada.

Rumelia ii spune Petrinelei despre o tentativa de relatie pe care a avut-o acum cateva zile.

-Stii ma gandeam,io cum sa zic nu are rost,voia doar sex.

Stop,stop taiati,ceva nu este in regula!

Adica tu il intalnesti intr-un club,va „cuplati” asta e cuvantul?

Vreau sa subliniez ca vorbesc despre persoane trecute de 20 de ani si cuvantul „cuplati” inca e valabim,ce sa facem.Ne maturizam mai greu,noi astia cu facebook-ul.

Revenim deci,il gasesti beat intr-un club,va cuplati si dupa doua zile tu vrei deja relatie?Poate sunt eu mai limitata si cu siguranta confuza cand vine vorba de „dating games” dar nu stiu ce a facut-o pe domnisoara Rumelia sa creada ca el ar vrea altceva or ca „relatia” respectiva va fi de durata.

Am vrut sa vorbesc despre Rumelia si despre Petrica deoarece ma doare capul,m-ar durea in cot daca nu m-as simti atat de alienata stand in camera cu niste fete relativ decente(nu ne batem,nu ne barfim,evoluam incet dar sigur) care sunt pe de alta parte fane 50 shades of what?

De aceea mereu caut,poate e ceva neinregula cu mine si sigur este,nu ies deloc,ma inchis intre 4 pereti si am (zic eu) motive intemeiate sa o fac(bagaj emotional etc) insa as vrea in acelasi timp sa am cu cine imparti cate ceva si cei din jurul meu cred ca ar deveni suzi in momentul in care eu as incepe sa vorbesc.

Rumelia si Petrica traiesc intr-o lume diferita,iar eu ma simt cateodata nebuna in singuratatea mea.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

