In capul meu si al altora

Petrecandu-mi majoritatea timpului pe internet,mereu cautand conversatii care sa ma stimuleze(rar le gasesc) sau pur si simplu oamenii care sper eu au aceleasi interese ca si mine si poate am putea invata cate ceva unii de la alti?

Sau poate pur si simplu umplu un gol lasat de singuratatea din viata mea offline,sunt singura insa in cele din urma am aflat ca nu sunt singura care e singura sau nici macar nu fac parte din vreun popor ales si torturat,ci sunt milioane ca mine.Majoritatea dintre ei ii poti gasi pe Reddit,Experience Project si alte website-uri de socializare si informare putin mai…complicate/dezvoltate ca Facebook.

Oamenii singuri nu prea folosesc Facebook-ul,le sublineaza alienarea.Nu o sa vezi 100 de like-uri sau macar 50 la poza lor de profil sau alte postari aiurea „noapte buna amictzi”.

Aseara intr-un colt intunecat al internetului am gasit un chat dedicat celor singuratici,titlul suna destul de adolescentin”forever alone” chatul poate fi gasit pe Reddit,in subredditul „Forever Alone”.

Cum am ajuns acolo?Din curiozitate,desi simt ca nu am prea multe cu oamenii de acolo(majoritatea sunt disperati  ca nu un partener cu care sa faca sex si pe mine genul asta de oamenii ma irita)totusi cativa m-au facut sa cred ca nu sunt un fulgusor atat de special.

Sunt multi care au avut o copilarie grea,cativa care se plang ca sunt urati,cativa care se plang ca sunt singuri sau bolnavi.Sunt oamenii cu povesti extraordinare,fiecare iar povestea mea cu siguranta nu e mai dramatica,mai „interesanta” ca povestilor lor.

Cateodata internetul e o binecuvantare te aduce aproape de o varietate de oamenii pe care in viata de zi cu zi nu poti sa ii intalnesti sau nu reusesti sa te apropii de oameni din diverse motive(timiditate,teama de a fi judecat etc).In acelasi timp se deschide o prapastie si mai adanca,relatiile de prietenie online sunt ca o cafea rece.

Mereu se ridica intrebarea daca ceea ce simti e real,daca persoana respectiva ii pasa de tine cu adevarat sau te foloseste doar ca pe un mini market under isi vinde emotiile si se mai descarca cateodata.

Pana la urma totul este „a matter of log in/log off”.Totusi a invatat ceva,nu sunt un fulgusor atat de special.

Acest articol a fost publicat în Imi dau cu parerea și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

